DetDuInteVisste <3

2013-09-24
12:27:06

Prao dag, 2!
Jao, snart ä prao dag 2 avslutad ska bara tillbaka en timme, sen hem och vila en sväng och sen tar jag tåger till min lilla älskling. Jag är lagom trött just nu, jobbat sen 8 och haft en halvtimmes pause och sen inget mer. Vart på Microlabb, labbet och lite på kontoret. Riktigt kul faktiskt, börjar komma in i snittsen och börjar få bra kontakt med dom jag arbetar med. Jag hoppar lite överallt kan man säga hehe. Jag har just käkat spagetti och köttfärsås så nu blir det en 10 minuters paltkoma och sen tillbaka till ''slitet''. Det var jävligt trögt att stiga upp imorse men jag kom alla fall iväg. Nej nu ska jag göra mig iordning för att åka snart. Bloggar när jag kommer hem. PUSS  
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: