DetDuInteVisste <3

2013-09-23
16:02:39

Praoen idag = kaos och trötthet.
Okej, praoen var okej, man kände sig lagom vuxen med att byta om till arbetskläder och få en egen tagg och lite så. Mössan var väl inte den snyggaste och inte skorna dom skönaste men det fick duga. Sen in å arbeta i labbet då. Träffade Carro också som jobbade på brygg. Alla fall så är det ju några man fakiskt känner igen på Bryggeriet, så man kände sig ju lite dum när man sprang runt med en ful liten mösa på huvudet och hörselkopor på huvudet. Ja jag kände mig lite miffo aktig men det gick bra. Fick se vart lagret, tappningen, brygg, labbet, kontoret, matsalen, alla tankar, mixern och såååå mycket mer. Tror jag har gått ner 10 kilo för fan vad jag har sprungit idag. Tagit prover på både cider, öl och vin. Så nu vet jag hur jag mäter ut Haze, pH, hur mycket kolsyra det är, hur mycket alkohol det är och sen hur mycket färgämnen. Känner mig faktiskt dutti och jag hittar i några delar av Bryggeriet men skulle klart tappa bort mig själv om jag gick där alldeles ensam. USCH skulle inte vilja tänka tanken.
 
Jag började 9 och slutade två och imorrn och förmodligen hela veckan blir det att börja 8 och sluta 2. Kanske ska kolla brygg på onsdag. Ja jag har hunnit med mycket. Jätte kul och se hur öl och dom andra dryckerna blir till. Cider som ska till Australien och Dubai, SKIT HÄFTIGT! Ja alla fall så är jag jävligt trött, har knappt suttit nått idag, bara när jag var hemma å käka vid halv 1 annars ingenting haha. Så det var inte så illa alla fall, Taggen har krånglat för mig, först kan jag inte stämpla in och sen kan jag inte komma ut heller haha. Sen gick sko snöret sönder menmen, det gick fint, jag har haft det trevligt alla fall. Förutom all stank, fick huvudvärk av all cider, öl och vin dofter, det var Jäst och hummel och massa dofter, haha men annars fint.
 
Nu ska jag redigera lite nytagna bilder och sen blir det att vänta på mammsen å sen vette fan haha. Bloggar senare. PÖSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: