DetDuInteVisste <3

2013-09-22
19:40:17

Ro i Nordman! ♥
Sitter i lugn och ro och lyssnar på Nordman. Lite myspys för mig själv. Älsklingen har åkt hem men jag har haft en mysig helg alla fall. Massa Harry Potter och godis. God mat var det inte dåligt med heller. Kollade på Idol hemma hos Felix i Fredags, helt rätt person som åkte ut! (Kan skriva ett inlägg om det sen) Sen hem hit igen igår och kollade Harry Potter och mysa med Taco. Sen idag har det mest varit massa slöa men jag har faktiskt bakat Smulpaj med hemmgjord vaniljsås. NAMNAM! (L)
 
Sen blev det potatis mos med körv (y) sen en powernap på det, eller ja vi hamnade i paltkoma haha. Sen så färgade jag håret, nej jag avfärgade säger man, tog bort gammal färg. Vart ganska näjd faktiskt. (a) Så följde jag med Felix till station kl 19 och nu är han hemma, WÄÄH! Jaja nu är jag här hemma och försöker tagga till praoen imorrn. Ska praoa på labbet på Kopparbergs bryggeri. Låter skojj men är väl mest nervös. Ja men nu ska jag fixa och dona lite här hemma. Bloggar senare. PUSS
 
 
Pajen :D
 
 
Håret :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: