DetDuInteVisste <3

2013-09-14
14:49:37

What das the fox say?
Haha fyfan vilken härlig låt, Ylvis – The Fox så jävla bra låt så det är ju sjukt. Kommer spamma sönder låtan haha, alla fall så har Mormor och Morfar och lille Royald vart här på fika. Mysigt å sen blev det en promis med doggisarna. Gick upp vid 10 och snuvig som fan och lite feber har man också, kul jul, eller inte!!! Älsklingen är också sjuk så vi ska ha sjuk mys ikväll, jag ska ställa mig och laga lite mat. Fläskfile och potatisgratäng. Sen till efterrätt blir det chokladpudding med grädde och hallon. NAM NAM! Snart blir det lunch, köttbullar med spagetti så här ska lekas lite Lady och Luffsen haha. Nej nu lyssnar man som sagt på musik å älskling spelar wow på min andra dator. Så sociala med varandra men ändå inte haha. Nej nu ska jag kolla fb och redigera bilder. Ni får en bild på Lucky som kelar med sin nya nalle. Bloggar senare. PUSS 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: